vineri, 13 iulie 2012

BAD DAY!


DA...AZI e o doar o zi proastă. Chiar dacă e vineri 13 eu nu cred în prostii/superstiţii...e doar o coincidenţă.  Aşa că ascult over and over again melodia asta poate mă conving că e doar o zi proastă şi mâine va fi mai bine.
Mi s-a umplut paharul! Toţi sunt perfecţi, impecabili, modeşti, frumoşi etc...toţi judecă! E atât de uşor să arăţi cu degetul spre alţii şi să nu te analizezi pe tine mai întâi. Faza e când mai multe persoane spun anumite "epitete" începi să te întrebi oare au dreptate? Exact ca în vorba aia: "când doi îţi spun că eşti beat, te duci şi te culci!"
Aşa că după o partidă de plâns încep să mă analizez, să îmi dau palme să nu mai deschid gura către alţii, să tac, să nu mai ascult de alţii, să nu mă mai intereseze alte persoane, fapte, evenimente şi să îmi văd de ale mele, şi doar de ale mele...sper să reuşesc (deşi sunt sigură că nu)...sunt suparata, trista, dezamăgită,nefericită, ....am o zi proastă.....mă apucă rar da bine:))... .just a bad day!!!! Tomorrow will be a better day!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu