vineri, 23 martie 2012

Pârjoale de post cu năut



De mult vroiam sa mă “specializez” în mâncare libaneză. Şi am tot căutat diverse ingrediente tradiţionale libanezilor dar nu am găsit foarte multe. Şi am lăsat-o baltă!
Şi tot ţinând cutia de năut în casă am zis să o combin cu legume şi să fac o mîncare de post delicioasă. Pârjoalele cu năut au un gust mai ciudăţel, dar sunt delicioase.

Ingrediente: o conservă de năut, 4 cartofi, 2 morcovi, o ceapă, o rădăcină de pătrunjel, 5-6 căţei usturoi, pătrunjel verde, 3 lg pesmet, făină, sare, piper, ulei, nucşoară, ulei.

Mod de preparare
Se dau pe razatoarea mică toate legumele şi se amestecă. Se adaugă năutul zdrobit, 3 linguri de pesmet, pătrunjel verde tocat mărunt, sare, piper şi o linguriţă de nucşoară. Se amestecă toate ingredientele şi se modelează pârjoalele. Se dau prin făină şi se prăjesc în ulei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu