sâmbătă, 29 decembrie 2012

SHALL WE DANCE?



"Să agăți un bărbat e o artă. Să-l ții, e o slujbă." Simone de Beauvoir

"De ce crezi că lumea se căsătorește?
-Din pasiune.
-Nu.....
Pentru că avem nevoie de un martor la viețile noastre.
Sunt milioane de oameni pe planetă. Viața lor înseamnă ceva?
Dar în căsătorie promiți să ai grijă de tot, de lucruri bune și de rele, teribile, pământești....De toate mereu, zilnic.
Spui: viața ta nu va trece neobservată pentru că am observat-o eu.
Viața ta nu va trece nevăzută, pentru că eu voi fi martorul tău."

"Rumba....e o expresie verticală a unei dorințe orizontale.
Trebuie s-o ții de parcă pielea ei ar fi motivul pentru care trăiești.
Dă-i drumul, de parcă ți-ai smulge inima din piept. 
Trage-o înapoi, de parcă ai vrea s-o faci cu ea pe ring.
Apoi finalul....ca și cum ți-ar fi ruinat viața."

"Tu ești....rama.
ea e pictura.... în ramă.
Tot ce faci  e ca s-o pui pe ea în valoare."

Un film care mă răscolește mereu și în același timp mă face să vibrez, să trăiesc, să dansez! 
Shall we dance?

Un comentariu: