joi, 2 februarie 2012

FURSECURI


O reţetă construită de prietena mea Maria cu ocazia zilei aniversare a fiicei ei (2 anisori). Întrucât am considerat că arată foarte bine şi deja îmi plouă în gură, am zis să o postez aici. În week-end voi încerca şi eu.
 
INGREDIENTE: 300g unt (la temperatura camerei), 300 g zahar (dar poţi să pui mai puţin), 450 g făină, 2 oua, esenţa vanilie, praf sare, praf copt.
MOD DE PREPARATE: Untul cu zaharul se freacă bine, apoi se adaugă esenţa şi cele 2 oua. Se amestecă bine cu mixerul, separat făina se cerne, se adaugă un plic de praf copt,sare şi se amesteca la treapta mică a mixerului. Se formează bilutze, se aplatizează puţin pe mijloc şi se dau la cuptor până se rumenesc puţin pe margini. Se ornează după preferinţa fiecăruia (eu am topit ciocolata le-am uns şi pe deasupra am pus firicele de ciocolată din comert dr oetker).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu